EEN PROJECT VAN MARK KING ONLINE
foodqloud by quistor enterprises
OPDRACHT
Realisatie van een meertalige site voor de internationale food industry. Afzetmarkt creëren voor Oracle NetSuite Cloud ERP, met focus op de voedingsmiddelen-industrie in binnen- en buitenland.
Dit hebben wij gedaan.
- Online Strategie
- Online Marketing
- Realisatie website
- Implementatie en configuratie multi language module
- Ondersteuning SEO copywriting
- Zoekmachine Optimalisatie
- Vormgeving
- Logo ontwerp
MEER WETEN? VUL ONDERSTAAND FORMULIER IN OF BEL 06 51799986. WIL JE DAT WIJ JE BELLEN? VUL DAN JE TELEFOONNUMMER IN.
Quistor FoodQloud (voorheen FoodSuite) is de eerste NetSuite partner in Europa die zich voor 100% op de food branche richt. Zij helpen ambitieuze voedingsmiddelenproducenten en -handelaren met het nemen van de volgende stap.
Bij die volgende stap zijn wij van Mark King Online nauw betrokken. Met de realisatie van foodqloud.com is de jongste business unit van Quistor Enterprises uit Bergen op Zoom definitief online gepositioneerd. Een mooie uitdagende opdracht waar ook wij weer van hebben geleerd.
Oracle ERP voor food
Vanaf 1998 bedient Quistor een breed scala aan (food) klanten in Europa met ERP-oplossingen waar Oracle-producten de basis van vormen. Sinds NetSuite in 2016 onderdeel werd van Oracle heeft ook Quistor in 2018 de #1 cloud software suite van de wereld opgenomen in haar portfolio.
Food IT expert
FoodQloud is momenteel één van de snelst groeiende soevereine teams binnen Quistor. Binnen de Quistor-organisatie deelt FoodQloud de Food IT-expertise. Zo beschikt een nieuw product als FoodQloud meteen over ervaren consultants die de klappen van de zweep in de voedingsmiddelenindustrie kennen op het gebied van IT.
Quistor is in 2018 gestart met een nieuwe business unit, welke zich richt op het implementeren van het Oracle NetSuite ERP systeem bij Europese foodbedrijven. De vorige zin impliceert al de nodige keuzes voor wat betreft product- en marktsegmentatie. Echter, door de samenwerking met Mark King Online hebben we deze nog verder kunnen verfijnen op strategisch niveau.
Samen met Thomas Siahaya hebben we strategische marketingsessies gehouden, waarin we bijvoorbeeld onze go-to-market strategie hebben bepaald. Vervolgens hebben we op tactisch niveau de benodigde marketingkanalen opgezet en op operationeel niveau binnen korte tijd een website met online quote form gerealiseerd voor onze doelgroep in zowel de Benelux, Spanje als Engelstalige landen.
Dit typeert de samenwerking met Mark King, van strategisch tot operationeel van toegevoegde waarde.
Ik wil Thomas dan ook van harte aanbevelen, mijn advies is om hem daarbij altijd als sparringpartner te betrekken bij het strategisch marketingproces.