EEN PROJECT VAN MARK KING ONLINE
Medisol Saving Lives
OPDRACHT
Het ontplooien van online marketing-activiteiten in de breedste zin van het woord.
In 2017 heeft Thomas Siahaya, eigenaar van Mark King, een jaar lang als online marketeer gewerkt bij Medisol Saving Lives in Vlissingen. Bij dit uiterst succesvolle e-commerce bedrijf was hij verantwoordelijk voor alle online marketingactiviteiten. En daar heeft Thomas veel mooie en uitdagende projecten mogen doen.
Dit hebben wij gedaan.
- Schrijven en deels uitvoeren van het Digital Marketing Plan.
- SEO-optimalisatie van +15 webshops, geven van SEO-trainingen
- Opzetten van een strategie en ontwikkelen van meertalige-platformen voor DefiSign en sportAED. Inrichten en optimaliseren van social media-kanalen zoals Facebook, Twitter en Instagram.
- Formuleren van the Why, How en What volgens het Golden Circle-model van Simon Sinek t.b.v. corporate site. Vertalen van online strategie naar bouw corporate site medisol.nl.
- Opzetten van online campagnes t.b.v. lancering DefiSign-lijn en de DefiSign Life AED en meer. (UPDATE 20180413 – De lancering van de DefiSign Life AED is uiterst succesvol verlopen. De doelstelling voor de afzet van deze nieuwe AED werd de eerste termijn ruimschoots gehaald. Prognose voor 2018 (op basis van de eerste 3 maanden) is dat de afzet bijna wordt verviervoudigd.)
- Inrichten van MailChimp voor mailings naar diverse landen, waaronder Duitsland, Frankrijk, Engeland, Noorwegen, Zweden, Denemarken en vele anderen. Ontwikkelen van nieuwsbrief-templates. Opzetten van e-mailmarketing campagnes.
MEER WETEN? VUL ONDERSTAAND FORMULIER IN OF BEL 06 51799986. WIL JE DAT WIJ JE BELLEN? VUL DAN JE TELEFOONNUMMER IN.
Acht (!) jaar op rij heeft Medisol uit Vlissingen de FD Gazelle gewonnen. Het bedrijf behoort daarmee tot een select groepje van 13 bedrijven in Nederland dat 8 keer of meer een FD Gazelle in de wacht heeft gesleept. Viermaal zelfs de prestigieuze Gouden Gazelle als het snelst groeiende bedrijf van Zeeland. Daarnaast drie nominaties voor de High Growth Awards.
Binnen drie jaar is de Europese marktleider in de verkoop van AED’s en gerelateerde reanimatie producten gegroeid van 5 naar 37 medewerkers (peildatum 1-11-2017); 10 verschillende nationaliteiten en een onafgebroken jaarlijkse omzetgroei van tientallen procenten.